شرایط بیمه تامین اجتماعی
1397/01/29
شرایط خدمات بیمه اختیاری در سازمان
طبق توافق با بیمه تامین اجتماعی اعضای محترم (با پروانه و بدون پروانه اشتغال)میتوانند از بیمه سازمان تامین اجتماعی بصورت اختیاری استفاده نمایند.
مبلغ بیمه بیست و هفت درصد حقوق دریافتی یکسال گذشته و در صورت عدم پرداخت بیمه در یکسال گذشته بصورت حقوق پایه محاسبه می گردد. (مبلغ پرداختی سال 97 هر ماه حدود 3/100/000 ریال)
مبلغ حق بیمه ثابت بوده و قابل تغییر نمی باشد.
خدمات بیمه اختیاری در سازمان:
ثبت نام و معرفی نامه به سازمان تامین اجتماعی- تمدید و تعویض دفترچه ها -پرداخت از طریق سایت سازمان نظام مهندسی( قسمت کارتابل مهندسان-پرداخت آنلاین- هزینه بیمه تامین اجتماعی)
بیمه اختیاری فوق دارای مستمری ( بازنشستگی) و صدور دفترچه درمانی درج شده بصورت اجباری میباشد و شامل بیمه بیکاری و سابقه کار نمیشود و فقط نام اعضاء در لیست بیمه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به عنوان کارفرما رد میگردد که جهت ارائه به سفارتخانه ها مفید می باشد .
مدارک مورد نیاز جهت افراد زیر 50 سال به شرح زیر می باشد.
- 5 قطعه عکس -کپی کارت پایان خدمت
-کپی شناسنامه -کپی دفترچه بیمه تامین اجتماعی
-کپی کارت ملی -کپی پروانه اشتغال (در صورت وجود)
لازم به ذکر است متقاضیان بالای 50 سال میتوانند با شرایط خاص سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نمایند.